Ποιοι είμαστε

Καλωσήρθατε στο ΙΕΕΛ

Το ΙΕΕΛ  είναι το Ινστιτούτο Έρευνας & Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας και εδρεύει στην Ελλάδα.

Σκοπός του ΙΕΕΛ είναι:

η προώθηση της έρευνας στην επιστήμη της Λογοθεραπείας

η προώθηση νέων θεραπευτικών τεχνικών

η συνεχιζόμενη εκπαίδευση ειδικών

η έκδοση και δημιουργία θεραπευτικών εγχειριδίων και δοκιμασιών αξιολόγησης

εποπτεία σε θεραπευτικούς χώρους και θεραπευτικές ομάδες

η επιστημονική υποστήριξη θεραπευτικών δομών στην Ελλάδα και το εξωτερικό

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Συνεργασίες

Το ΙΕΕΛ είναι ο εκπρόσωπος του Intensive Interaction Institute (UK) στην Ελλάδα, διοργανώνει όλα τα σεμινάρια του και επεξεργάζεται τα εγχειρίδια της Εντατικής Αλληλεπίδρασης στα Ελληνικά.

Πρόσφατα, το ΙΕΕΛ συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο του Michigan σε ένα project σχετικά με την τυποποίηση μιας δοκιμασίας στα ελληνικά για πραγματολογικές δυσλειτουργίες. Το APLSC είναι μια δοκιμασία για την πραγματολογική ικανότητα σε παιδιά ηλικίας κάτω των 3 ετών κάτω των 6 ετών. Η επιστημονική ομάδα του ΙΕΕΛ εργάστηκε σε αυτό τον τελευταίο χρόνο και σχεδίασε τη μεθοδολογία και την προσαρμογή της δοκιμής στην ελληνική γλώσσα.

Το ΙΕΕΛ έχει συνεργασία με το MAKATON Hellas, με την παροχή σεμιναρίων για αυτό το γλωσσικό πρόγραμμα στην Ελλάδα και την επεξεργασία όλων των εκπαιδευτικών υλικών του MAKATON Hellas.

Συνεργασίες

Intensive Interaction Institute (UK)
University of Michigan
MAKATON Hellas

Επιστημονικός Διευθυντής

 

Ο  Ιωάννης Βογινδρούκας είναι Λογοπεδικός, Διδάκτορας του τομέα ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με Μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Birmingham,  School  of Education  με ειδίκευση στην Αυτιστική Διαταραχή. Εργάζεται στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Β. Ελλάδας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, διάδασκει στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Διαταραχών Επικοινωνίας, είναι Επιστημονικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Ερευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας  και Επόπτης Κλινικής Πρακτικής του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών.

Ασχολείται με τον αυτισμό και τις γλωσσικές και επικοινωνιακές διαταραχές που συνυπάρχουν με αυτόν, είναι εκπαιδευτής του Γλωσσικού προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ και του προγράμματος CYGNET, εκπρόσωπος του Intensive Interaction Institute στην Ελλάδα και το ενδιαφέρον του εστιάζεται στο ευρύ φάσμα των αναπτυξιακών γλωσσικών διαταραχών, των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, των πραγματολογικών διαταραχών και  στη χρήση εναλλακτικών μεθόδων επικοινωνίας.

Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Οδηγός Εκπαίδευσης παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές» (2005), Εκδόσεις Ταξιδευτής,  έχει εκπονήσει  τη Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης (2009), τη Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου (2010) και τη Δοκιμασία Εικόνες Δράσης (2011), τα οποία έχουν εκδοθεί από τις Εκδόσεις Γλαύκη,  είναι Επιμελητής του τόμου «Αυτισμός: Θέσεις και Προσεγγίσεις» του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών, Εκδόσεις Ταξιδευτής (2007), του Οδηγού Εντατικής Αλληλεπίδρασης (2010), Εκδόσεις Ταξιδευτής και του τόμου Αναπτυξιακές Γλωσσικές Διαταραχές (2010), Εκδόσεις Επίκεντρο, έχει δημοσιεύσει και ανακοινώσει εργασίες του σε επιστημονικά περιοδικά, συλλογικούς τόμους και διεθνή συνέδρια.

Είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών και μέλος της Child Language Committee της International Association of Phoniatrics and Logopedics (IALP) καθώς και MC Μember του COST ACTION για τις γλωσσικές διαταραχές στην Ευρώπη.

Διευθυντής

 

Ο Ευριπίδης – Νικόλαος Χελάς είναι λογοθεραπευτής με μεταπτυχιακές σπουδές στην ανθρώπινη επικοινωνία στο πανεπιστήμιο του City University of London. Μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών και επόπτης κλινικής πράξης σε κέντρα ημέρας ατόμων με αυτισμό και κέντρα λογοθεραπείας. Εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και έχουν ανακοινωθεί σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εργάζεται ιδιωτικά στο κέντρο λογοθεραπείας «Λόγος» στα Ιωάννινα.